söndag 22 juli 2012

Socialt media.

Jag vet att det i princip är ute vid det här laget och att jag är sådär allmänt "efter" men man kan nu "gilla" min blogg på "Facebook".
Faktum är att man behöver inte ens gilla för att "gilla", man kan också bara "gilla" för att hänga med i småuppdateringar, vara med o diskutera spontanfunderingar ifrån min sida, se och kommentera det jag dricker just i stunden eller kanske skriva en kommentar eller ställa en fråga direkt på Anders And Ales's Facebookvägg (eller är det tidslinje nu?)
Man kan i princip också hata, men man måste då först "gilla" för att kunna gå in och hata, vill man "hata" så kan man sedan tex skriva något på min tidslinje i stil med "skitstövel!", "gör det bättre själv!" eller "fan va lam du är som inte längre bara skriver om trippelfatlagrade uberblendade torrbrassade quadrupelimperialstouts, själv har jag bytt bort mina två ynka flaskor Blåbaer mot The Bruerys/Cigar Citys senaste sojabomb som bara har gjorts i ett halvt exemplar och kostar blod på bryggeripuben, för att jag är så jävla cool, så cool som du inte är."

Oavsett vad så kan man gå in och "gilla/like'a" så kan vi både skratta och gråta, tillsammans.

2 kommentarer:

Obalanserad sa...

Haha, klockrent! Mycket välformulerad och snygg blogg i övrigt, fattar inte hur jag kunnat missa den..

AndersAnd sa...

Tack ska du ha! Inte svårt att missa, har legat på is ett bra tag.