onsdag 6 maj 2009

Datum ölbloggarträff syd?

Efter lite fixande och trixande, diskuterande och kalenderbläddrande med Fredrik kom vi fram till två datum som förhoppningsvis passar så många som möjligt.

Fredagen den 10'e eller lördagen den 11'e Juli.

Jag misstänker att lördagen passar flest bäst men ville trots allt ha med fredagen som ett alternativ. Jag tycker alla som "kan" ett av de här eller båda datumen skriker till i kommentarerna så får vi slutligen se om det blir fredag eller lördag och hur många vi blir. Än så länge är vi denna gång garanterat följande.

Fredrik
Markus
Niklas
Anders
Henrik
Ricke

När datum är spikat och vi vet vilka som kommer delta så slänger jag ihop en deltagarlista så vi sedan kan gå vidare med att bestämma provobjekt. Självklart är det ingen stress med att anmäla sig men ju snabbare ett datum spikas och vi vet vilka som säkert vill delta ju lättare blir det att ordna med resterande steg i "processen" som lokal och provobjekt mm.

10 kommentarer:

Christer sa...

Tyvärr kan jag inte vara med då, kommer nog vara på Vancouver Island den helgen. Kommer dock gärna och hälsar på i Malmö en annan gång!

Henrik sa...

Båda dagarna passar mig mycket bra, tycker dock att lördagen passar bäst.

/Henrik

Tomas sa...

Vi kan preliminärt båda datumen, med reservation för att vi har semester då och eventuellt inte befinner oss i landet.

chrull sa...

Var i landet är det planerat till?

Niggze sa...

chrull: I Malmö tror jag det är bestämmt, eller Lund.

andersand sa...

Synd Christer men här finns oftast tid för en öl ändå så det är bara till att hojta när du har vägarna förbi.

Chrull: Antagligen blir det Malmö ja, söderut blir det garanterat dock.

Weine sa...

Ok Anders, ska kolla almanackan...återkommer.

ricke sa...

Jag är på. jag kan båda dagarna, fast lördag är nog att föredra.

dempa sa...

Jag är borta den helgen, men hoppas kunna vara med nästa gång!

Stouter sa...

Ah, så det blev inte juni? Jag är gärna med om det blir den helgen, så får jag äntligen träffat er alla istället för att bara missa er (Förutom Fredrik då) på alla events ;)