tisdag 2 december 2008

Ratebeer upp och ner

Japp, ratebeer är tydligen "under attack" igen. Det har gått riktigt dåligt för denna sida på senaste. Mitt antivirus program skrämde skiten ur mig med en högljudd varningssignal igår förmiddag och då var det bara att snabbt mute'a högtalarna och knappa in http://www.beeradvocate.com Lite synd då jag började sköta "öl surfande" via ratebeer och därför är mer bekväm med just den sidan. Jag ska inte gnälla dock, jag tog mig aldrig tiden att sköta det dryga jobbet att skriva in alla betyg från diverse text dokument, papperslappar, anteckningsböcker och mobiltelefon utkorgar. Tror jag hade skrivit in en handfull korta noteringar om lite blandade öl så, det var ingen större förlust. Aja, vi får väl hoppas att saker och ting börjar gå bättre.

Inga kommentarer: