söndag 23 november 2008

Småkul "nyhet"

Nyhet... Jag som frös för att få köpa de så jävligt begränsade ölen från Mikkeller i slutet på sommaren som "enbart säljs vid detta tillfälle osv" skickar nu vidare nyheten om att black as coal, black as hell, black as the night och smoke a ciggy nu finns att köpa på Ölbutikken i Köpenhamn som en liten extra läsarservice och som ett glädjeanfall över att ratebeer är tillbaka efter lång tids sjukdom så har vi länkat coal, hell och ciggy så att ni kan läsa deras senaste rate'ings på ratebeer.com. Vi har inte länkat till black as the night eftersom den än så länge inte har någon rate'ing. Om du vill vare den första att betygsätta den på ratebeer så börjar det hela med en trip till Ölbutikken. Ironiskt nog så verkar "ratebeer" vara nere igen (?) eller så ligger problemet på min front. Hursomhelst så slår deras nya reklam (hype) mig som jävligt dryg och ineffektiv. Ölen nämnda ovan är alla helt okej men inget extraordinärt om man inte räknar någon form av coolhetsfaktor.. Skulle jag kunnat komma in på ratebeer.com nu så hade jag slängt in ett betyg på "black as the night" så snabbt som möjligt bara för att de dumma fanskapen som bryr sig om att vara först ska bli ledsna i ögat.

2 kommentarer:

Niggze sa...

Väldigt bitskt inlägg ;) förstår dock vad du menar/tänker.

andersand sa...

Ah jag pallar inte med när folk smygsäljer, vanlig sketen reklam, hype, dylikt är drygt men långsiktig "smyg hype" är fan lite äckligt :)